14 August 2013

Joining a contest...

 Today I have one, big request to you, guys. Big, but small, beacuse you just have to click with your mouse...I am participating in a competition carried by polish Elle Become Elle`s stylist. Using the clothes from online store Showroom I had to create an stylization. So, I, as a person so wonderfully able to decide, created two outfits, that I considered, and than I had to choose
one in `agony`. After a while, staring in consternation at computer`s screen and following quote saying about the power of black and white, I chose `black vs. white`. So now please VOTE for my proposition... Thank you all in advance!







Mam dziś do Was ogromną prośbę. Ogromną, ale niewielką, bo wystarczy, że klikniecie myszką...Biorę udział w konkursie polskiego Elle "Zostań stylistką Elle". Z ubrań wybranych w sklepie Showroom należało stworzyć stylizację. Ja, jako osoba o niezwykłych zdolnościach do decydowania się, stworzyłam dwie, które brałam pod uwagę, natomiast czekały mnie męczarnie wybrania jednej. Po czasie usilnego wpatrywania się w ekran komputera, kierując się myślą o nieprzezwyciężonej sile bieli i czerni zdecydowałam się na `white vs. black`. Dlatego proszę was o GŁOSOWANIE na moją propozycję... Z góry dzięki!

Jeszcze raz link: black vs. white
Link again: black vs. white





No comments:

Post a Comment