29 October 2013

Sooner than you think...




So here I am! I am coming back. Yes, just for a minute. Exactly to share with you my new prey: Vogue PORTUGAL with an article about glorious Alexa-new in my collection (have I ever told you about my magazine collection? No? Well, now you know that I have one and that I am addicted to looking throught fresh, fragrant Vogues, no matter how to get one, from each journey my souvenir is VOGUE...). Yes, that also mean that my "photographer" has just came home and I am making a promise to you that soon I will stop feeding you only with my random thoughts and never-ending-scribble and you will have serious photos! I PROMISE!

I tak jestem z powrotem, co prawda tylko na chwilkę, żeby podzielić się z Wami moją nową zdobyczą- Vogue PORTUGAL z artykułem o cudownej pannie Chung- nowy w mojej skromnej kolekcji (czy kiedyś już wam wspominałam o mojej kolekcji gazet? Nie? A więc teraz już wiecie, jestem uzależniona od przeglądania i wąchania pachnących stron Vogue`a, nie ważne jest to, że czasami po prostu nie mam skąd ich wziąć, z każdej podróży moją pamiątką jest VOGUE...)Tak, to oznacza także, że powrócił mój "fotograf" i obiecuję wam, że już wkrótce przestanę was karmić moją bezmyślną paplaniną i niekończącymi się wypocinami i zaserwuję wam prawdziwe zdjęcia! OBIECUJĘ!

No comments:

Post a Comment