23 December 2013

Tie thief...



So now I became a tie thief! Just before leaving I was passing near my dad`s wordrobe and
unfortunatelly that weird tie caught my attention. I may admitt to getting intrested in ties...all thank to my school where from last week they obey us to wear `first element of our school uniform`- what they mean exactly by ties. After the obvious groans of dissatisfaction, walking throught the corridor, passing all the students wearing dark blue ties I was unexpectedly impressed by the sight and apparently it had a strong influence on my mind as you can see results now...

A więc teraz zostałam złodziejem krawatów! Chwileczkę przed wyjściem przechodziłam obok szafy mojego taty i nieszczęsnym trafem rzucił mi się  w oczy ten zdziwaczały krawat (nie mam zielonego pojęcia w jakiej sytuacji tata postanowił włożyć go na siebie...). Muszę przyznać, że ostatnio moje zainteresowanie krawatami znacznie wzrosło, a wszystko dzięki (jak przypuszczam) mojej szkole, gdzie od zeszłego tygodnia wprowadzono `pierwszy element naszego szkolnego mundurka`- czyli po prostu krawat. Po oczywistych jękach niezadowolenia, idąc przez szkolny korytarz, mijając po kolei wszystkich z ciemno granatowym elementem pod kołnierzem, nieoczekiwanie wywarło to na mnie spore wrażenie, które chyba pozostało aż do dzisiaj, czego widać `efekty`...

ph. by my sister/ wearing second hand shirt, Bigstar pants, Stradivarius blazer, tie from my dad`s wordrobe

 There must be SOMETHING in ties. When my sister saw me (after a sigificant glance) she said she fells the Hogwart`s atmosphere...Is it possible that after several years of waiting for a letter from professor Dumbledore dreams are going to come true?

Faktycznie krawaty chyba mają w sobie to COŚ. Moja siostra stwierdziła natomiast, że przypomina jej to klimaty Hogwartu...Czyżby po kilkunastu latach czekania na list od profesora Dumbledora wreszcie miały się spełnić dziecięce marzenia?


2 comments:

  1. Love this look.
    Is it stealing the idea if I style a look with a tie now? haha.
    It's great!

    www.styleinterplay.com

    .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, of course no! The more tie thieves, the better! ;)

      Delete